FAQS

Respostes a les preguntes més freqüents.

Com localitze el número de sèrie d’un dispositiu?

Consulta la guia Obtenció del número de sèrie d’un equip dotat per Conselleria per localitzar-ho.

Què signifiquen les sigles que apareixen en els dispositius?

Els equips proporcionats per la Conselleria d’educació empren una nomenclatura formada un codi alfanumèric de 4 dígits, de l’estil ORF4 o CLE2, per a identificar-los. Com a regla general, l’elecció del codi obeïx als… Llegir més

¿Pot el centre comprar equipament i productes TIC?

Existeix un catàleg d’equipament i productes TIC en DELEGATIC, susceptible de ser contractat pels centres educatius de la GVA. Si després de consultar el catàleg seguixes amb dubtes, o necessites autoritzacions, pots posar un tiquet a gvaSAI: ”Nou tiquet sobre Equipament TIC > Delegatic > Dubtes i consultes”

Com sé si un dispositiu del centre té encara assistència tècnica o està obsolet?

El tipus d’atenció tècnica que rep cada equip per part del servici GPT (gestió al lloc de treball) i del SAI (suport i assistència informàtica), és segons:

· Tipus d’equipament
· Origen
· Referència en plec que queda resumida en el següent document: Model d’atenció per tipus d’equip (MATE)

Com done de baixa o retire els meus dispositius obsolets?

El centre no pot desfer-se unilateralment del material distribuït per Conselleria. Per a fer-ho s’ha de seguir un tràmit legal i deixar constància de la baixa dels equips… Llegir més

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies