Com done de baixa o retir els meus dispositius obsolets?

RETIRADA D’EQUIPAMENT

El centre no pot desfer-se unilateralment del material distribuït per Conselleria. Per a fer-ho s’ha de seguir un tràmit legal i deixar constància de la baixa dels equips.  

Quan des d’un centre es desitge retirar material informàtic obsolet o avariat, tant enviat per la Conselleria com del propi centre, l’adreça  del mateix ha de sol·licitar-lo mitjançant una incidència al SAI en «Nou tiquet sobre l’Equip de Treball > Petició > Maquinari > Retirada d’equipament TIC».  

En sol·licitar-ho, s’hauran de seleccionar els equips dels quals vulga desprendre’s, en la llista desplegable. Pot passar un temps des de la petició fins que es procedisca a arreplegar l’equip.

 

BAIXA EQUIPAMENT

A partir d’ara, qualsevol BAIXA d’un equip implica la seua retirada i se seguirien els passos de l’apartat anterior: RETIRADA D’EQUIPAMENT.

  • En el cas que es desitge sol·licitar la baixa d’un equip desaparegut, és necessari adjuntar denúncia per robatori o declaració responsable del director indicant que l’equip ha sigut portat a un punt net. En cas contrari romandrà com a ACTIU en l’inventari.
  • En el cas d’equips desapareguts i considerats OBSOLETS segons el Model d’Atenció per Tipus d’Equip (MATE), en sol·licitar RETIRADA D’EQUIPAMENT, s’indicarà que l’equip no està en el centre i el SAI canviarà l’estat d’ACTIU a BAIXA.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies