A aquelles persones que vulguen iniciar-se o ampliar els seus coneixements i habilitats en l'ús dels ordinadors.
Les persones que tinguen complits 18 anys fins al dia 31 de desembre de 2021.
Hi ha tres nivells, amb cinc grups de classe.
S'imparteixen 2 hores setmanals de classe per cada nivell i torn.
- “Informàtica - Nivell 1”. Dilluns i dimecres en horari de vesprada (de 15:45 a 16:45) i de nit (de 20:45 a 21:45).
- “Informàtica - Nivell 2”. Dimarts i dijous en horari de vesprada (de 15:45 a 16:45) i de nit (de 20:45 a 21:45).
- “Informàtica - Nivell 3”. Dimarts i dimecres en horari de nit (de 19:45 a 20:45).
No.
L'alumnat matriculat en aquest centre en el curs 2020/2021 haurà de superar el nivell actual per a poder matricular-se en el nivell següent.
L'alumnat de nou ingrés haurà de vindre -en les dates i hores indicades en el punt següent- a parlar amb el professor de la matèria per a ser adscrit al nivell més adequat a la seua formació prèvia i reservar-hi plaça.
Una vegada reservada la seua plaça, disposarà d'un termini de 24 hores per a formalitzar la matrícula. En cas contrari, la reserva es cancel·larà i podrà ser oferida a una altra persona interessada.
Hi ha dos terminis: un per a l'alumnat ja matriculat en aquest centre en el curs 2021/2022 i un altre per a la resta de les persones interessades.
Alumnat matriculat en aquest centre en el curs 2021/2022:
- 21 de juny - 09:30 h.
Resta de les persones interessades:
- 5, 6, 7 i 8 de setembre -16:30 a 21:00 h.
L'ensenyament, atés que som un centre públic, és gratuït. Per tant, no es paga res per a matricular-se.
No obstant això, sí que es paga una quota anual per a l'Associació d'Alumnes del Centre.
En aquest programa formatiu la quota és de 20 euros, que es paga una sola vegada a l'any, en el moment de matricular-se.
Es paga mitjançant un ingrés en Bankia, en el compte ES90 2038 6024 0360 0011 2627.
Es pot fer l'ingrés en metàl·lic, usant els caixers automàtics de l'entitat bancària, o mitjançant transferència bancària.
No. El pagament de la quota de l'Associació d'Alumnes no et garanteix que estigues admés en el centre.
En cas que no se t'admeta se’t tornaran els diners, mitjançant un xec bancari, en la segona quinzena del mes d'octubre.
La documentació a presentar és la següent:
- Full de matrícula. Descàrrega.
- Resguard de l'ingrés de la quota de l'Associació d'Alumnes.
- Fotografia recent i en paper fotogràfic (només per a alumnat de nou ingrés).
- Fotocòpia del DNI o passaport.
- Fotocòpia de la targeta SIP.
No. Per a matricular-se, la documentació ha d'estar completa.
La documentació s'entrega presencialment en el despatx de Direcció.
No és necessari.
Pot entregar-la qualsevol altra persona, sempre que la documentació estiga completa.