Biblioteca

La nostra escola compta amb una biblioteca, on podràs trobar material en tots els idiomes impartits en l’escola; tant llibres adaptats a diversos nivells, com lectures originals, pel·líqules, música, etc.

A més, disposa d’ordinadors amb connexió a internet per a facilitar la tasca d’estudi.

Normes Biblioteca >

Sala d’estudi

La sala d’estudi es troba al Racó dels llibres, se encuentra en el Rincón de los libros, enfront de la biblioteca..

És un lloc tranquil en el qual pots fer els deures, estudiar per als exàmens o repassar la tasca.

Bancs de llibres

L’Escola ofereix un banc de llibres, on es poden donar i /o sol·licitar els llibres de text de tots els idiomes i nivells impartits en la nostra escola.

A partir del mes de juny, ja pots sol·licitar els llibres de text del següent curs.

Instruccions Banc de llibres>

Formulari d’inscripció >