ALUMNAT (ANTIC I NOU) DEL PLA PIALP

- INSCRIPCIÓ EN LÍNIA EN OVIDOC DEL 27 AL 31 DE MAIG

- INSCRIPCIÓ EN LÍNIA EN ADMINOVA DEL 17 DE JUNY AL 2 DE JULIOL

- FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA DEL 11 AL 31 DE JULIOL
(el procés s'explicarà més endavant)

IDIOMES I NIVELLS
  • L'alumnat del pla PIALP pot accedir als cursos curriculars i complementaris d'anglés, francés  valencià en els nivells A2, B1, B2 i C1 durant el curs acadèmic 2024-25.
  • Durant el curs 2024-25 l'EOI oferirà noves modalitats d'ensenyament: a més de la presencial, podràs optar per la semipresencial i a distància. Pots consultar tota l'oferta aquí
  • S'ha de fer un tràmit per cada idioma.
CONDICIONS D'ACCÉS
  • Has d'estar en actiu: cossos d'Infantil, Primària, Secundària, Formació de Persones Adultes en centres dependents de la GVA, ensenyaments de règim especial i Formació Professional.
DOCUMENTACIÓ A LLIURAR
  • Sol·licitud presentada en la plataforma OVIDOC.
  • En cas de ser la primera vegada que es matricula en una EOI, una fotografía de carnet.
  • En cas de ser la primera vegada que es matricula en eixe idioma, i si accedeix a un curs superior a primer d'A2, original i fotocòpia del certificat acreditatiu del nivell d'idioma. Consulte els certificats reconeguts.
RESOLUCIÓ D'ADMISSIÓ

ACCÉS ADMINOVA