Matrícula cursos complementaris 2024-25

Matrícula en cursos d'iniciació, cultura, reforç, actualització, pràctica i perfeccionament.

Duració:

60 hores presencials (preu: 45,86€)

30 hores presencials (preu: 22,93€ )

Nombre màxim d'alumnes per classe: 16

Continguts: Reforç o pràctica/actualització de les destreses de producció i comprensió oral en els diferents nivells, iniciació a l'idioma, cultura i literatura, preparació per a les proves de certificació. Veure la informació específica de cada curs davall.

Certificació: Avaluació contínua, certificat d'assistència.

Termini de matrícula: 10 al 19 de setembre o a partir del 4 d'octubre. Presencialment en Secretaria amb cita prèvia (no disponible).

Documentació a presentar: Imprés de taxes (se li proporcionarà en secretaria) amb justificant de pagament. A més:

- Alumnat no matriculat en aquesta EOI: certificat acreditatiu de nivell d'accés, fotocopia DNI i foto grandària carnet.

Començament de classes: 24 de setembre 2024

Oferta de cursos i requisits d'accés: premeu aquí.

Informació específica dels cursos: premeu aquí.