Sol·licitud de trasllat d’expedient

Els alumnes poden continuar els seus estudis d’idiomes en qualsevol altra Escola Oficial d’Idiomes (EOI) del territori nacional sempre que duguen a terme el trasllat del seu expedient acadèmic. Es pot sol·licitar el trasllat des d’o fins a l’EOI d’Elda.

DES DE L’EOI ELDA A UNA ALTRA EOI DEL TERRITORI NACIONAL

L’alumne que, estant o havent estat matriculat en l’EOI Elda, desitge continuar amb els seus estudis d’idiomes en una altra EOI a partir del curs següent ha de sol·licitar el trasllat del seu expedient.

L’alumnat matriculat en l’EOI d’Elda que desitge canviar de centre en el mateix curs acadèmic ha de sol·licitar un trasllat de matrícula viva.

Per a sol·licitar trasllat d’expedient/matrícula viva hauràs de seguir aquests passos:

1. Emplenar l’imprés de sol·licitud, que pots descarregar ací.
  2. Pagar la taxa, que pots generar en el següent enllaç. (has de seleccionar EOI Elda en l’òrgan gestor i seleccionar l’opció “Trasllat d’expedient“. L’import és €0
  3. Enviar tota la documentació indicada en l’imprés de sol·licitud per correu a 03018295.secret@gva.es

Una vegada s’haja comprovat tota la documentació necessària, respondrem al teu e-mail i t’informarem que el tràmit ja està fet i t’adjuntarem la còpia segellada de la teua sol·licitud. A més, enviarem la documentació necessària a l’a EOI de destí.

DES D’UNA EOI DEL TERRITORI NACIONAL A l’EOI ELDA

Abans de sol·licitar el trasllat d’expedient / matrícula viva en la teua EOI, assegura’t que hi ha places disponibles en l’EOI d’Elda.

Per a realitzar el tràmit, has de dirigir-te al teu EOI d’origen i seguir el procediment que t’indiquen.