Francés. Prova de nivell

PROVA DE NIVELL ORDINÀRIA SETEMBRE 2022

Com serà la prova?

La prova de nivell del departament de francés consta de 2 parts, amb la següent duració aproximada, depenent del nivell al qual es vulga accedir.

NIVELLPARTSDURACIÓ
A2test de gramàtica y entrevista oral40 minuts
B1test de gramàtica y entrevista oral40 minuts
B2test de gramàtica y entrevista oral40 minuts
C1test de gramàtica y entrevista oral50 minuts

La prova de nivell de setembre serà presencial.

Quan serà la prova?

La prova de nivell del departament de francés tindrà lloc el dia 16 de septembre de 2022 a les 18:00h. Aula: s’indicarà el mateix dia de la prova.

On serà la prova?

La prova de nivell tindrà lloc en la seu d’Elda (C/ Pico Veletal s/n).

Com s’avaluarà la prova de nivell?

La prova de nivell s’avaluarà tenint en compte els continguts i objectius del nivell anterior al que es vulga accedir, segons el Reial decret 1041/2017  i el Decret 242/2019.

Quan i com sabré el resultat?

Els resultats de la prova es publicaran el dia següent en la pàgina web i en els taulers d’anuncis de l’Escola d’Idiomes.

Resultats provisionals:

Sol.licitud de revisió:

En què consisteix la revisió?

1. La revisió consisteix en què vosté podrè vore el seu su examen, però no implicarà canvi en la qualificació (a no ser que es detecte una errada en la suma de notes).

2. L’alumnat disposará de 10 minuts per a vore el su examen, comprovar que la suma de la puntuació és correcta y que la correcció tant de CO com de CE és la correcta també. Per això, es facilitarà a l’alumne/a sota petició una fulla amb les solucions tant de la Comprensió Oral com de la Comprensió Escrita. Si detectara alguna errada, per favor, hauria de comunicar-la a algú dels docents que estaran en el aula.

3. Està totalment prohibit fer fotografies de la prova o escriure damunt intentant alterar la puntuació. Així mateix, per a no retardar el desenvolupament de la revisió, no estarà permés prendre notes de les errades comeses en cap de las destreses.

4. No es farà una correcció pormenoritzada a l’alumne/a de la seua Expressió Oral ni de la seau Expressió Escrita. Vosté podrà simplement comprovar les anotacions que ambdós docents hagen fet al respecte, però no es donaràn explicacions gramaticals. Recorde que ambdues expressions han sigut corregides en tribunal per dos profesors/es.