HISTÒRIA

El nostre Centre és un Col·legi Públic d’Educació Infantil i Primària situat a la Cañada (València). És un Centre catalogat d’una línia amb 9 unitats d’infantil i primaria i 1 de UECO.

Així mateix, per la ubicació del nostre centre, rebem molta matrícula de les poblacions limítrofes. En Educació Infantil, disposem de tres grups de 3 a 6 anys i una aula UECO. El Centre disposa per tant de 10 unitats en aquest curs 2022-2023. Totes elles amb la mateixa modalitat lingüística P.E.P.L.I. El nostre objectiu serà afavorir el domini de les dues llengües oficials així com la introducció i aplicació de la llengua estrangera.

Quant al nivell socioeconòmic de la zona, es considera mig/alt. Les famílies treballen fora de casa majoritàriament i necessiten diàriament el servei del menjador escolar per als seus fills i filles. També s’ofereixen activitats extraescolars abans i després de l’horari lectiu, organitzades per l’ajuntameinto de Paterna. I completen la seua formació fora del centre escolar amb activitats principalment esportives i culturals. L’oferta del nostre Centre és:

Etapa Educativa de 3 fins a 11 anys (Infantil i Primària).

Programa d’Ensenyament Plurilingüe i Intercultural P.E.P.L.I des d’infantil 3 anys fins a 6é de primària.