
Per a la posada en marxa del projecte d’Innovaplàstica, dins del programa d’Innova arts al nostre centre educatiu:
A l’etapa d’Educació Infantil, s’han elaborat flors amb paper de diari reciclat, per tal de representar la importància de cuidar els hàbitats naturals de les plantes, relacionat amb l’ODS 13 d’acció pel clima.
Pel que fa al 1r cicle d’Educació Primària, aquest s’ha centrat en elaborar diferents animals marins, mitjançant l’ús de bosses i botelles de plàstic reciclades, per tal d’assenyalar la problemàtica de la contaminació del plàstic als mars i oceans, d’acord amb l’ODS 14 de vida submarina.
De la mateixa manera, el curs de 3r d’Educació Primària ha fet referència a l’espècie en perill d’extinció del Samaruc i ha creat aquests peixos amb oueres.
D’altra banda, el 4t curs d’ d’Educació Primària ha creat plantes amb oueres, per tal d’apel·lar a la cura dels ecosistemes terrestres, relacionat amb l’ODS 15.
Finalment, l’alumnat de 5é s’ha centrat en l’ODS 11 de ciutats i comunitats sostenibles, mitjançant la creació d’una ciutat sostenible, amb brics de llet i el 6é curs, en l’ODS 12, sobre producció i consum responsables, i ha donat una segona vida a retalls de teles, per tal de crear diversos atrapa somnis.
