Admissió i matriculació 24-25

Enllaços d’interés:

ADMINOVA: https://portal.edu.gva.es/adminova/

PREGUNTES FREQÜENTS: https://portal.edu.gva.es/adminova/documentacio/preguntes-frequents-faq/

A qui va dirigida?

És per a l’alumnat que s’incorpora per primera vegada al sistema educatiu, inicia una nova etapa en un centre diferent de l’actual o desitja canviar de centre.

Normativa:

Instruccions per al procediment

Accés a normativa oficial, CAST VAL

Calendari:

Accedeix al calendari del procediment, CAST VAL

Procediment:

Presentació de sol·licituds:

• De manera telemàtica, del 30 de maig al 6 de juny. Es podran sol·licitar fins a 20 centres per ordre de prioritat. (consulta els codigos dels centres ací VAL CAST).
  • Accés a telematrícula

Baremació i àrees d’influència:

• Baremació del 7 al 17 de juny. Consulta ací els criteris de baremació La circumstància específica apartat 13 de l’annex XI referida als criteris de baremació que concedix un punt, aprovada en consell escolar celebrat el 29 d’abril de 2024 queda establida en dos aspectes:
    • el primer, per pare, mare o tutor legal treballadors en el centre.
    • el segon per proximitat del domicili de l’alumne/a a el centre, establint-se esta des del límit del riu sec (urbanitzacions del Cap: Jardí de la Mar, Cap Mar, Cap Verd, Cap Blau, Camí FonsC/Atzuvia, Beniarbeig, C/Orba…etc) fins al límit amb Alacant i Sant Joan d’Alacant.
  • Àrees d’influència del Campello
  • Publicació resultat provisional 1 de julio (es pot realitzar una consulta individualitzada a través de la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, en l’apartat «Admissió d’alumnat» i en els taulers d’anuncis dels centres). Consulta ací els llistats provisionals
  • Reclamacions telemàtiques fins al 3 de juliol.
  • Publicació resultats definitius 15 juliol (es pot realitzar una consulta individualitzada a través de la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, en l’apartat «Admissió d’alumnat» i en els taulers d’anuncis dels centres). Consulta ací els llistats definitius
  • En cas d’empat en les puntuacions: Per al curs 2024-25, d’acord amb el que s’estableix en l’article 38 del decret 40/2016, i realitzat el sorteig de les lletres de desempat, en cas que es necessite desempat per a accedir a un centre educatiu seran A P (en aquest ordre) per al primer cognom. Per a ordenar el segon cognom, i que s’aplicaran quan existisca coincidència amb el primer, s’extrauen les lletres: P O (en aquest ordre). Consulta ací la nota pública sobre el resultat del soteig

LLISTAT DEFINITIU ALUMNAT ADMÉS

LLISTAT DEFINITIU ALUMNAT NO ADMÉS EN EL FABRAQUER

Formalització de matrícula:

• Telemàtica del 15 al 19 de juliol.
  • Presencial del 15 al 23 de juliol (amb cita prèvia cridant al centre 965 919 700).
  • En el moment de matrícula el centre sol·licitarà als representants legals de l’alumne la verificació dels documents o situacions al·legades per aquest. En cas que s’haja marcat la casella d’existència de no convivència dels progenitores, s’haurà d’aportar la signatura i consignar les dades del pare, mare, tutor o tutora diferent de la persona que va formular la sol·licitud de plaça.
  • En cas de no formalitzar matrícula es perdrà la plaça i eixirà a la disposició d’altres/as sol·licitants.