La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, amb la finalitat de facilitar la comunicació entre els centres educatius i les famílies mitjançant les noves tecnologies de la informació i la comunicació posa a la disposició de les famílies l'APP WEB FAMÍLIA 2.0

A través d'aquesta aplicació rebreu les comunicacions oficials de l'escola, dels mestres, podreu accedir a les notes cada trimestre o realitzar també les vostres comunicacions.

També es disposa de l'accés a través de la web, encara que l'app facilita la instal·lació en dispositius mòbils.

Ja podeu descarregar l'aplicació per a Android de "Web Família" en Google Play. Podeu descarregar-la en el següent enllace http://ow.ly/guul30qfld6

En els pròxims dies estarà disponible també en iOS.

Ací teniu un videotutorial per a aprendre a usar l'app !

FAMÍLIES QUE NO HAN DEMANAT L'ACCÉS

Per a tindre accés a aquesta informació, és necessari que el familiar (progenitor/a) conste a ÍTACA com a tutor legal de l'alumne o alumna i donar-es d'alta en aquest servei tenint en compte els següents passos.

PASSOS:

1. Descarregar la sol·licitud corresponent (Disponible en l'apartat de descàrregues de SECRETÀRIA). També a través de la pàgina de la Conselleria:http://www.ceice.gva.es/webitaca/docs/webfamilia/sol-licitud_acces_web_familia.pdf

2. Enviar la sol·licitud per correu electrònic 46029011@edu.gva.es La sol·licitud d'accés és personal. Cada familiar (pare/mare/tutor/a legal) haurà d'emplenar i signar una sol·licitud de manera individual amb els dades sol·licitades. Us demanem una sol·licitud per família per poder atendre millor a totes els famílies. Els famílies que han comunicat al centre escolar (situació de separació) poden sol·licitar l'accés els dos tutors legals, mare i/o pare. EXCEPCIONALMENT ELS PERSONES QUE NO PUGUEN DESCARREGAR AQUEST DOCUMENT O SIGNAR-EL, PODEU FER LA SOL·LICITUD PER CORREU, POSANT ELS DADES QUE Al DOCUMENT S'INDIQUEN I INDICANT EL COMPROMÍS DE PASSAR A OMPLIR LA SOL·LICITUD OFICIAL I SIGNAR-LA quan tornem a la rutina diària.

3. No és necessari renovar la sol·licitud cada any mentre el seu fill/a no canvie d'ensenyament o de Centre Educatiu.

4. Quan el centre complete els dades facilitades, en la fitxa de familiars i li genere la contrasenya, vosté rebrà en el correu electrònic proporcionat en la seua sol·licitud, els instruccions i la contrasenya d'accés.