AUTOBÚS

RUTES AUTOBÚS CEIP EL CAMPÉS

En l'actualitat l'escola disposa de 4 rutes d'autobús de la Conselleria d'Educació amb 5 autobusos que cobreixen la pràctica totalitat del terme municipal de La Pobla de Vallbona. L'horari de salida del matí de cada autobús està disponible en el document de cada ruta. La tornara es fa en finalitzar la jornada escolar.  Al tractar-se d'un servei escolar, no es pot garantir un hora concreta per a cada parada. Per tant, recordem a les famílies de estar amb temps suficient a les parades per recollir l'alumnat. Disposeu d'un codi QR adjunt a la ruta per poder visualitzar  la seua  situació.

El servei es sol.licita en finalitzar el curs escolar, conjuntament amb la resta de sol.licituds del centre: menjador, banc de llibres, etc...