PROJECTE FLABIOL 2023-2024

Perquè utilitzar altres instruments per treballar melodies si tenim els més propers i nostres? A la nostra escola hem decidit recuperar el flabiol valencià a l'aula per treballar les nostres melodies populars, però també d'altres latituds, estils o èpoques. Amb el flabiol, podrem tocar més endavant si volem la dolçaina, perquè té la mateixa digitació i ens acosta a la nostra cultura i les nostres arrels.

Després de començar la introducció del flabiol a l'escola fa huit anys, en aquest curs ens afegim al projecte d'Innovació "Flabiol" de la Generalitat Valenciana, per difondre el patrimoni cultural valencià i fomentar la participació col.lectiva de l'alumnat en la interpretació de qualsevol tipus de música.