PATIS ACTIUS

Els PATIS ACTIUS és una forma diferent d'entendre el temps de pati de l'escola. Al pati de primària s'organitzen diferents zones/espais del centre on es pot practicar un tipus d'esport, activitat, joc, etc... cada dia de la setmana. L'alumnat pot triar voluntàriament si participa en les activitats o dedica el temps al joc lliure. Aquesta organització està supervisada pel professorat del centre, que revisa l'ús adequat del material o la realització correcta de les activitats. Es complementa amb l'activitat de BIBLIOTECA OBERTA  en el temps d'esplai.

photo1698664077