AMPA

En aquest espai podreu trobar totes les novetats de l'AMPA de l'escola que dinamitza activitats i propostes en el centre i col·labora en la millora de la nostra escola.

Algunes de les propostes que realitzen i gestionen són les activitats extraescolars o matiners, que podreu trobar explicats en l'apartat de SERVEIS .

El correu de contacte de l'AMPA és: ampaelcampes@gmail.com

També podeu seguir el canal de Telegram: https://t.me/ampaceipelcampes

Voleu formar part de l'AMPA de la nostra escola? Ací teniu els passos a seguir:
1- QUOTA:

Abonar la quota anual de 25 euros per família, ja siga amb ingrés o per transferència,

al compte ES94 3159 0056 162375511926

2a- NOUS SOCIS: Omplir la fulla d'inscripció 2024/2025

2b- SOCIS 24/25: Informar de les següents dades de la família:

Nom i cognoms de la mare/pare/tutor legal
Nom i cognoms dels alumnes del centre (incloent curs i grup si es sap)
Direcció/telèfon/e-mail (sols si ha canviat respecte a l'any passat)

3- Enviar justificant de la transferència a l'AMPA amb la fitxa d'inscripció o les dades de la família.

Mètodes d'enviament
Per correu electrònic a ampaelcampes@gmail.com
A la nostra bústia, que està en la consergeria de l'escola
Per correu postal a “AMPA El Campés” C/Sortanella, nº2, 46185 La Pobla de Vallbona (Valencia)
Mitjançant “coixinera” (en setembre)

Recordar-vos que l'alta a l'AMPA no es fa efectiva fins que no s'ha pagat la quota i rebut l'inscripció o les dades. El termini finalitzarà el 1 d'octubre.

Moltes gràcies a tots!