Frases per a recordar.

En una iniciativa innovadora per a combatre l'assetjament escolar, l'escola ha implementat lemes inspiradors en els banys, amb l'objectiu de fomentar l'empatia i previndre situacions d'intimidació entre els estudiants.

Els rètols, estratègicament col·locats en els banys del col·legi, estan dissenyats per a recordar als alumnes la importància de tractar als altres amb respecte i consideració. Frases com "si faig una broma de mal gust, demane disculpes" o "cuida'm, jo també ho faré", entre altres, adornen les parets, recordant als estudiants la importància de la inclusió i la diversitat.

Aquesta iniciativa forma part d'un esforç més ampli per crear un entorn escolar segur i acollidor per a tots. En abordar el problema de l'assetjament des d'una perspectiva preventiva, el col·legi espera promoure una cultura de respecte mutu i solidaritat entre els alumnes.

Els estudiants i el personal del col·legi han respost positivament a aquesta iniciativa. S'espera que aquesta mesura no sols previnga l'assetjament escolar, sinó que també fomente un ambient escolar més positiu i enriquidor per a tots els estudiants.