BIBLIOTECA

La biblioteca del CEIP EL CAMPÉS compta amb una molt bona dotació, gràcies a l'interès per posar en valor un element fonamental en la didàctica de l'escola. Anualment el centre ha participat en el Programa de Dinamització de Biblioteques de la Conselleria d'Educació, així com el propi centre inverteix periòdicament els seus recursos en millorar la dotació material  i de l'espai.

A partir d'aquest curs, el centre participa en la convocatòria dels projectes d'innovació de la Conselleria Biblioinnova't.

L'alumnat està molt motivat en la seua utilització, gràcies a la gestió del personal del centre que realitza les tasques de bibliotecari, realitzant també els servei de prèstec en l'hora de l'esplai, dins els PATIS ACTIUS. Hi ha alumnat voluntari que col.labora en l'organització del servei.

photo1698664077(2)
photo1698664077(1)