L’ESCOLA CANTA

El Projecte "L'escola canta" forma part d'ESCOLARTS, que desenvolupa la Conselleria d'Educació. Les actuacions es desenvoluparen el dia 7 de maig de 2024 al Pavelló Pla de l'Arc de Llíria després de quasi cinc mesos d'assajos. Al projecte participaren 17 escoles del Camp de Túria, amb més de 1.200 alumnes i mestres,  la Banda UPD de Jubilats del Camp de Túria i la col.laboració de l'Ajuntament de Llíria.

ASSAIG CANTATA

Imatge de l'assaig general del dia 6 de maig de 2024

Vídeo resum del Projecte desenvolupat el curs 2023-2024, amb la cantata : "Els Súper ODS: Aventura 2030", obra de la compositora Mª José Belenguer i la lletra del Servei d’Innovació.