TORNADA A L’ESCOLA

L’escola tornarà amb més forces que mai al setembre, després d’un curs complicat i difícil. Vos recordem el més urgent:

• Teniu els llistats de materials i llibres a la web de l’escola.

• Els xecs-llibres de segon de primària es poden recollir el dia 28 de juliol, de 9 a 11 hores.

• Els xecs-llibres de primer de primària i els que no es repleguen de segon es repartiran a setembre. (Posarem dies per a la recollida).

• Els serveis de menjador i autobús es donaran desde el primer dia d’escola. (Sempre que estiga sol.licitat prèviament.

• L’escola comença EL DIA 8 DE SETEMBRE, en horari de 9 a 13 hores.

• El servei de menjador serà de 13 a 15 hores.

• El servei d’autobús es realitza en finalitzar l’horari de menjador.

• Les rutes ANEM són un servei municipal i el seu horari d’anada i tornada s’acorda amb el personal de cada ruta.

BON ESTIU A TOTES I TOTS!