ENTREGA DIPLOMES TEI

El passat dia 17 de juny es va fer entrega dels diplomes del Projecte de Tutorització Entre Iguals (TEI) de l’alumnat de l’escola. Per a l’entrega, comptàrem amb la presència de Manuel Ruz, pare de dos alumnes de l’escola i exjugador del València C.F. Ens va contar el que suposa el treball dins d’un equip i com cal mantindre un bon ambient perquè el treball es realitze correctament. El treball amb alegria i respecte al treball dels altres, en el seu cas va a arribar a guanyar el mateix any la Lliga Espanyola,la Copa de la UEFA i la Supercopa d’Europa.

Manuel Ruz, fent una xarla sobre el treball en equip i la relació entre companys a l’alumnat de l’escola.

En l’acte s’entregaren els diplomes de reconeixement de la tasca tutorial a l’alumnat de 5è i 6è de Primària i també es va fer un reconeixement especial a dos alumnes per la seua tasca desinteresada d’ajuda a altres alumnes que presenten necessitats educatives i d’atenció.