TALLER DE CUINA SALUDABLE DE SEGON DE PRIMÀRIA

El dimecres dia 15 de novembre els alumnes de segon disfrutaren d’un taller de cuina saludable oferit per la nostra empresa de menjador Cuinatur.
Els xefs Eulogi i Víctor els oferiren receptes saludables i pogueren tastar diferents elaboracions fetes amb productes de temporada i proximitat, com per exemple trufes de remolatxa o crema de cacao amb fesols i avellanes.
Probaren sabors nous en les receptes que elaboraren ja que utilitzaven ingredients per tal d’endolcir sense utilitzar el sucre blanc.
A les famílies se’ls facilità les receptes per tal de poder elaborar-les en casa en família, creant hàbits d’alimentació saludable.

Els xefs Eulogio i Víctor.

Els alumnes van elaborar una coca de llanda saludable que després van poder tastar.