AULA CICLISTA A L’ESCOLA

Gràcies a la participació de l’escola dins del PEAFS 2022-2023 (Projecte d’Esport, Activitat Física i Esport), aquest curs hem començat a rebre noves activitats a l’escola relacionades amb l’esport i la salut. Aquesta passada setmana, l’alumnat de cinquè i sisè van gaudir d’unes activitats educatives, amb formació al respecte de l’ús de la bicicleta i la circulació per espais públics. Finalitzarem les activitats amb una eixida al voltant del poble acompanyats dels monitors de l’activitat i la policia local en un recorregut aproximat de 4 kilòmetres. L’alumnat va gaudir molt amb l’activitat, i prometem repetir en properes convocatòries, amb aquesta i d’altres activitats.