Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència contra les dones

La nostra escola ha participat en els actes amb motiu del Dia Internacional per l'Eliminació de la Violència contra les Dones. Hem preparat una gran papallona gegant amb missatges de respecte, amistat i rebuig cap a la violència, i hem oferit a l'alumnat la possibilitat de fer-se fotografies amb ell, així com també al personal de l'escola i totes les famílies que desitgeu fer-vos una foto.

També hem participat en la marxa per l'Eliminació de la Violència contra les dones al nostre poble, amb centenars d'alumnes del nostre poble. Una vegada arribats al mercat s'ha realtzat els actes protocolaris i hem cantat conjuntament una cançó.

Podeu vore fotografies de l'acte al següent enllaç: DIA INTERNACIONAL PER L'ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES