LLIBRES DE TEXT CURS 23-24

L’alumnat de 1r i 2n rebrà al setembre el *CHEQUELIBRO per a poder *comparlos en la vostra papereria de confiança. A partir de tercer de primària, si pertanyeu al BANC DE LLIBRES no serà necessari que els compreu. Participar en el Banc de Llibres NO ÉS OBLIGATORI. Segons la normativa “el deteriore dels materials per mala utilització, o la pèrdua d’aquests, suposarà l’obligació, per part dels representants legals de l’alumne o alumna, de reposar el material deteriorat o extraviat”.

L’alumnat que entregue un llibre deteriorat o que el perda haurà de reposar-lo, si no és així perdrà el seu dret a pertànyer al banc de llibres: sense investigacions i sense excuses.

Cal cuidar el material.

IMPRESOS I SOL·LICITUDS

ESTEM ACTUALITZANT TOTA LA NOSTRA DOCUMENTACIÓ, PERÒ AMB LA INFORMACIÓ D’AQUESTA PRESENTACIÓ US PODEU FER UNA IDEA.