PREUS MENJADOR

Tras mes de deu anys el preu de deizar als teus fills/es al menjador escolar aumenta deu céntims, el que suposarà un gasto extra d’uns dos euros al mes. El preu pasa de 4,25 a 4,35 €.

LLISTAT PROVISIONAL BEQUES DE TRANSPORT

LLISTAT DEFINITIU BENEFICIARIS BECA MENJADOR

LLISTAT DEFINITIU NO BENEFICIARIS BECA MENJADOR

Recordeu que enguany les faltes hauran d’estar degudament justificades perquè no se us cobre el servei.

Les confirmacions rebudes després d’aqueix període passaran a llista d’espera amb l’objectiu de garantir la viabilitat del nostre menjador escolar, que actualment és molt deficitari.

L’empresa seleccionada per proporcionar el servei de menjador y monitors per al curs 2023-2024 ha sigut MENDOZA Colectividades.

PREGUNTES FREQÜENTS I NORMATIVA BÁSICA sobre la beca de MENJADOR

PREGUNTES FREQÜENTS I NORMATIVA BÁSICA sobre la beca de transport

EL MENJADOR ESCOLAR NO ES UN RESTAURANT

APLICACIÓ DE MENJADOR

Instal·lar l’aplicació del menjador no és obligatori. Ens proporciona una informació BÀSICA de si els xiquets han menjat o no. Pregunteu-los qué han menjat, si els ha agradat o no i per què i parleu amb ells de la importància de menjar de tot i de provar sabors nous. Complementeu la seua alimentació a casa i ajudeu-nos a educar persones que mengen d’una forma equilibrada i sana. No podem fer aquest treball sense la vostra ajuda.

La información sobre la nueva aplicación de comedor estará pronto disponible.

Recordeu que el menjador escolar NO ÉS UN RESTAURANT, i que som els adults els responsables de triar el que han de menjar, no ells ni elles.