CROSS-DUATLO

Ja han passat dies des que celebrem el nostre V Cross Duatló Solidari, però necessitàvem temps per a assimilar l’enorme èxit d’organització i participació que va suposar. El nostre profe Floren, amb l’ajuda de tots els col·laboradors i dels voluntaris i voluntàries del col·le van aconseguir que fora tot un èxit. La implicació del professorat, de l’alumnat i de les seues famílies va ser espectacular.
L’associació Zancadas sobre Ruedas de Cartagena ens va prestar una joëlette i alguns membres de l’associació APDA van fer possible la participació de tot el nostre alumnat. Veure les cares dels xiquets i xiquetes travessant la línia de meta no té preu.
Quin bé que va haver-hi caigudes i ensopecs i esgarrapades i colps… quin bé que només van guanyar un@s poc@s i van perdre molts… Quin bé que, malgrat tot, vau decidir participar en la mesura de les vostres possibilitats.
Unes vegades es guanya, unes altres s’aprén. Gràcies a tod@s!

Podeu ver un video AÇÍ