PySyCache, aprén i juga de 4 a 7 anys

Es tracta d’un programari educatiu dirigit a l’alumnat entre 4 i 7 anys. Mitjançant 5  jocs, l’alumnat aprendrà les nocions bàsiques del moviment del ratolí, el funcionament dels botons, el doble clic, punxar i arrossegar elements.

A la icona de la mà, trobarem una imatge amagada que anirà destapant-se pixel a pixel conforme passen el ratolí per damunt.

A la càmera de fotos, hi trobarem un paisatge i el punter es transformarà en una càmera de fotos. Amb el moviment del ratolí, la càmera pot canviar a color roig; és en aquest moment, quan poden fer clic per a realitzar una foto i veure quina imatge es troba amagada.

Amb la icona de la granera, trobarem un joc on,  amb l’ajuda dels botons del ratolí dret i esquerre, haurem d’acompanyar els pingüins i les morses a casa seua.

A la icona del caçapapallones, trobarem una activitat on s’ha de completar una sèrie que apareix a la part inferior de la pantalla. Per a completar-la cal collir fruites fent-hi doble clic.

A la peça del puzle, trobarem una activitat per a poder practicar amb el ratolí, per punxar i arrossegar diversos elements. Les peces del puzle es mostraran a la part inferior i caldrà anar col·locant-les a la part central.