El ventall de problemes és immens, des de la possibilitat d’oblidar la contrasenya per a accedir a ITACA o altres serves fins a una avaria en alguns dels components d’un ordinador o altres dispositius. El portal gvaSAI oferix un catàleg de servicis que permet canalitzar tot tipus d’incidències i peticions cap als departaments corresponents:
:
Dins d’este catàleg estan definides una sèrie de categories que permeten agilitzar la solució del tiquet. No sempre és senzill trobar la categoria adequada en la qual notificar una determinada incidència o realitzar una petició. Per a delimitar les categories que millor s’adapten a la nostra necessitat, s’ha creat la pestanya CATEGORIES en la web del SAI [https://portal.edu.gva.es/sai/es/inicio/ ] que disposa d’un cercador que filtra les categories mostrant sol les que la inclouen el text buscat. D’esta manera es poden veure ràpidament les categories disponibles i triar la més adequada per a crear el tiquet.
Algunes d’estes categories només estan disponibles per a determinats perfils: coordinador TIC, secretari, director…És necessari que cada centre educatiu dispose d’una figura responsable de la coordinació de les incidències TIC o que gestione les peticions TIC del centre. Esto no vol dir que eixa persona haja de ser l’encarregada de resoldre o comunicar tots els problemes. Afortunadament, en moltes ocasions, les incidències poden ser comunicades directament al SAI pel docent afectat.