Equips de treball

Des de Conselleria s’han creat equips per a la gestió del centre en l’aplicació Teams de Microsoft. Estos equips compten amb propietaris i membres clarament definits. Els propietaris tenen la capacitat d’establir el nivell de col·laboració permés per als membres; per exemple, tenen la facultat de decidir si els membres poden editar o només veure els arxius que es publiquen en un canal de l’equip o que s’emmagatzemen en cadascuna de les carpetes que es creen en l’equip. Estos equips ofereixen, entre altres, els següents serveis:

  • Missatgeria
  • Telèfon i videotelefonada personal o grupal
  • Calendari
  • Emmagatzematge en el núvol (OneDrive o SharePoint)
  • Sistemes de gestió del centre o sistemes de gestió de l’aprenentatge

Els equips per a la gestió del centre són:

  • Claustre
  • Documentar
  • Equip Directiu

Els equips porten associat un espai d’emmagatzematge en el núvol gestionat amb SharePoint. Es pot accedir als documents emmagatzemats des del SharePoint de l’equip o directament des de la pestanya arxius en cada canal de l’equip.

Algun d’estos equips tenen associat un correu electrònic com és el cas de l’equip Claustre. Si pertanys a este equip, tindràs en l’aplicació Outlook el grup de correu de l’equip.

L’equip Equip Directiu és per a facilitar el treball col·laboratiu de les persones que formen l’equip directiu del centre ino és visible per a la resta de docents.

En l’equip Claustre són propietaris els membres de l’equip directiu i membres la resta de docents del centre. En este equip no fa falta afegir als docents que s’incorporen o eliminar als que deixen de formar part del claustre ja que esta tasca es realitza de manera automàtica gràcies a la sincronització amb ITACA.

Inicialment, l’equip de Documentació només és accessible per a la ID del centre, però es poden agregar altres persones a este equip. És l’únic equip que possibilita la generació d’enllaços públics per als arxius emmagatzemats en les seues carpetes. Per motius de seguretat, els altres equips no permeten obtindre enllaços públics, encara que sí que permeten enllaços visibles per a docents, alumnes i personal no docent amb identitat digital.

Per a més informació es poden consultar els següents videotutoriales:

Els docents també poden tindre en l’aplicació Teams equips per a la gestió de l’aprenentatge. Estos equips s’expliquen en el tema programari i portals.