Què fer en cas de problemes?

1. En cas que sigues personal docent: obri una incidència en el SAI en la cua Aules indicant el segment o sabor en el qual estàs intentant treballar, la URL de la pantalla en la qual tens problemes (la pots copiar del navegador) i la descripció del problema tan detallada com siga possible,  si pots adjuntar captures de pantalla millor. Els tècnics del SAI contactaran amb tu a través de l’aplicació Gestió d’Incidències i intentaran resoldre el problema. Si la incidènciano és teua, indica el DNI i el nom de l’usuari afectat.
  2. En el cas que l’alumnat tinga problemes amb la plataforma Aules, la persona encarregada d’informar sobre com accedir o com resoldre el problema ha de ser el docent que els sol·licita que treballen amb Aules. Els docents poden consultar la informació necessària a través del portal Aules o poden obrir una incidència en el SAI en la cua Aules indicant el problema per a després, traslladar a l’alumnat les instruccions a seguir per a solucionar-lo.

Quanta més informació es documente sobre el problema, més facilitat es donarà per a solucionar-lo. Informació com per exemple, enllaços als quals s’intenta accedir, descripció de les accions que s’intenten realitzar, captures de pantalla, etc.