Què fer en cas de problemes?

  1. En cas que sigues personal docent: obri una incidència en el SAI en la cua Aules indicant el segment o sabor en el qual estàs intentant treballar, la URL de la pantalla en la qual tens problemes (la pots copiar del navegador) i la descripció del problema tan detallada com siga possible,  si pots adjuntar captures de pantalla millor. Els tècnics del SAI contactaran amb tu a través de l’aplicació Gestió d’Incidències i intentaran resoldre el problema. Si la incidènciano és teua, indica el DNI i el nom de l’usuari afectat.
  2. En el cas que l’alumnat tinga problemes amb la plataforma Aules, la persona encarregada d’informar sobre com accedir o com resoldre el problema ha de ser el docent que els sol·licita que treballen amb Aules. Els docents poden consultar la informació necessària a través del portal Aules o poden obrir una incidència en el SAI en la cua Aules indicant el problema per a després, traslladar a l’alumnat les instruccions a seguir per a solucionar-lo.

Quanta més informació es documente sobre el problema, més facilitat es donarà per a solucionar-lo. Informació com per exemple, enllaços als quals s’intenta accedir, descripció de les accions que s’intenten realitzar, captures de pantalla, etc.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies