MALETES VIATGERES 24/25

Coincidint amb el final del mes de setembre, hui s’ha tornat a posar en marxa, un curs més, el projecte de les Maletes Viatgeres, encara que amb novetats respecte a cursos passats.

Disposem de 4 maletes diferents repletes de llibres, amb una selecció molt cuidada perquè tots i totes les alumnes independentment de l’edat troben el llibre o els llibres que els agradaria emportar-se a casa uns dies.

Estes maletes romandran dos mesos en cada aulari del CRA (Caudiel, Jérica, Montán i Montanejos) i aniran girant perquè tot l’alumnat puga gaudir de tot el catàleg.

A gaudir amb la lectura!!