ACTIVITAT DE CONSCIENCIACIÓ “PLA DIRECTOR”

Durant el matí del dia 8 de maig de 2024, s’han realitzat unes activitats amb l’alumnat de quint i sext d’educació primària del CRA Palància-Millars (aularis de Caudiel, Jérica, Montán i Montanejos), gràcies a la col·laboració de la Guàrdia Civil.

Les activitats s’han realitzat en els diferents aularis en horari lectiu de 9 a 14 hores.

Esta jornada dinàmica s’ha dut a terme mitjançant una xarrada per part de Fran i Lorena amb la participació activa de l’alumnat, on han reflexionat i opinat després del visionat de diferents vídeos il·lustratius de la realitat existent en els nostres entorns.

El pla director perseguix previndre qualsevol risc que afecte la seguretat i al benestar dels nostres menors i joves, a l’escola i en el seu entorn.
Perseguix conscienciar a tota la comunitat educativa de la necessitat de treballar en la prevenció del ciberassetjament, del consum d’estupefaents i de la violència de gènere.

La infància és el futur, cuidem-la!