Concert Sta Cecilia 2022 – Black and White Keys

Com és habitual en els últims cursos, el CRA Palància-Millars celebra el dia de la música portant a les aules un concert didàctic. Aquest curs, el concert serà a càrrec del duo “Black and White Keys”.

Actuaran el dilluns 21 de novembre en els aularis de Caudiel i de Jérica i el dimarts 22 de novembre en els aularis de Montán i Montanejos. A més, aquest concert tindrà un format de portes obertes perquè les famílies que ho desitgen puguen gaudir del mateix al costat dels seus fills i filles.

Vicente David Martín, piano

Andreu Soler, marimba

Andreu Soler i Vicente David Martín, formen Black and White Keys , duo de marimba i piano. Es tracta d’una proposta d’alta qualitat i original en la qual la música i els xiquets són els protagonistes.

Van debutar com a duo en el Palau del Marqués de Dos Aguas, al juny de 2010. Des de llavors, els seus més de 100 interpretacions han rebut sempre molt bon acolliment per part del públic i de la crítica. El seu repertori abasta peces de totes les èpoques, des del barroc a l’actualitat, i es veu ampliat i enriquit constantment amb arranjaments i obres escrites per ells mateixos.

Durant el concert didàctic, els xiquets aprenen a diferenciar el so d’un instrument relativament nou com la marimba, escolten la marxa Turca de Morzart, s’endinsen en una gruta del Rei de les Muntanyes o acompanyen amb ritme algunes de les interpretacions dels músics.

Al seu torn, se’ls planteja jocs rítmics i d’expressió corporal alhora que se’ls expliquen totes les peces que aniran escoltant en aquesta aventura musical.