JORNADA CONTINUADA

Hui dia 10 de març de 2023 hem rebut resolució de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació, autoritzant la implantació de la jornada continuada a partir del pròxim curs acadèmic 23-24.

Aquesta representa una bona notícia en tant en quant implica la resposta a la demanda que, durant anys, s’ha fet des de part del sector famílies de la nostra comunitat educativa.

En la jornada continuada, les sessions lectives tindran lloc entre les 09:00 i les 14:00 hores de dilluns a divendres.

El servei de menjador escolar funcionarà des de les 14:00 fins les 15:30 hores de dilluns a divendres.

Cada dia, a partir de les 15:30 hores es duran a terme activitats extraescolars amb les següents especificacions:

• Totes les activitats extraescolars es desenvoluparan de 15:30 a 17:00 hores a les instal·lacions del centre educatiu.
  • Dilluns, Dimarts i Dijous les activitats les organitza el centre educatiu i seran gratuïtes.
  • Dimecres i Divendres s’ofertaran activitats per part d’AMPA i Ajuntaments i el seu cost serà el que cada entitat especifique per a cadascuna d’elles.
  • Durant les vesprades de dilluns el cos docent celebrarà les reunions i sessions formatives.
  • Dimarts i dijous hi haurà guàrdies per als i les docents i, almenys un mestre, estarà a cada aulari desenvolupant l’activitat de biblioteca tutoritzada i atenent qualsevol urgència o necessitat que es done.

Cada principi de trimestre s’enviarà a casa un document on les famílies expressaran quins dies es quedaran els seus fills a les activitats extraescolars per a fer una previssió de monitores.

Davant de qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres, com sempre, mitjançant el correu electrònic 46025489@edu.gva.es.

Salutacions cordials!