Mondúver-Safor(2)

Què és un CRA?

Els col·legis rurals agrupats són una solució educativa per a zones rurals amb una població escassa i dispersa, on no és viable la creació d'un centre educatiu independent. En general, un col·legi rural agrupat està format per diversos edificis escolars xicotets i és una opció per a garantir l'educació als xiquets i xiquetes que viuen en aqueixes zones.

Qui som?

El CRA Mondúver-Safor està constituït per 3 aularis situats a les poblacions de Barx, Palmera i Potries.

La direcció oficial del centre es troba a Potries, encara que podeu dirigir-vos a qualsevol dels tres per a contactar-nos

320px-Escut_de_Barx.svg

BARX (MIGDIA)

800px-Escut_de_Palmera-2.svg

PALMERA (9 D'OCTUBRE)

Escut_de_Potries.svg

POTRIES (IGNACIO BENÍTEZ)

MISSIÓ

Oferir una experiència educativa integral (aspectes cognitius, afectius, socials, culturals i valors)per tal d’acompanyar l’alumnat en l’adquisició i desenvolupament d’hàbits, habilitats i destreses alineats amb una actitud vital on destaque l’esforç per la millora contínua i per l'aprenentatge al llarg de tota la vida.

VISIÓ

Aspirem a aconseguir ser reconeguts com a centre de referència educativa en el nostre nivell mitjançant la recerca de la qualitat, la millora contínua, la investigació i innovació pedagògica, amb la finalitat d’aspirar a afrontar de manera exitosa els reptes educatius de la societat del present i futur.

VALORS

-Valors democràtics, d’inclusió, de coeducació, de pluralisme i igualtat.

-Valors ètics i morals de sostenibilitat i compromís amb el medi ambient.

-Valors d’igualtat de gènere i respecte a la diversitat de qualsevol tipus.

-Valors d’arrelament, estima, respecte i apertura al context local i social més proper.

-Valors d’esforç, superació de dificultats, actitud de millora contínua.

-Valors de pensament crític i ús responsable de les tecnologies de la informació i comunicació i de les xarxes socials.

A LA NOSTRA CASA FEM...

Projecte d'innovació i investigació educativa 2024-2025

Títol: La creativitat com a eina per al canvi metodològic.

Finalitat: Utilitzar l'expressió artística i la creativitat com a via per a l'establiment de metodologies pedagògiques consensuades al claustre i amb capacitat per a respondre a les exigències del panorama educatiu present.

Durada: 2 cursos acadèmics.

Projecte "sobre rodes"

Amb un monitor professional d'skate, el nostre alumnat aprén a controlar l'ús de la taula per a que puguen gaudir d'aquesta activitat al temps que es treballa la seguretat viària.

Erasmus+

Salutació de l'equip directiu.

Vos donem la benvinguda al nostre web i esperem que trobeu tota la informació que necessiteu. D'altra manera podeu contactar amb nosaltres per correu electrònic per a plantejar qualsevol dubte o suggeriment.

Si encara no sou de la família del nostre CRA vos convidem a conèixer-nos de primera mà. Podeu concertar una visita a tal efecte a qualsevol dels tres aularis (Barx, Palmera o Potries).

46025489@edu.gva.es

96 282 67 10 (Principal)