JORNADA CONTINUADA: RESULTATS DE LA CONSULTA A LES FAMÍLIES.

27/02/2023

El dia 27 de febrer de 2023 des de les 09:00 fins les 19:00 hores, es va dur a terme el procés de consulta a les famílies en relació al projecte de modificació de la jornada escolar presentat segons:

• l’ORDRE 9/2022, de 25 de febrer, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen les condicions i el procediment de sol·licitud i d’autorització de modificació de la jornada escolar en els centres sostinguts amb fons públics de segon cicle d’Educació Infantil i d’Educació Primària del sistema educatiu valencià.
  • RESOLUCIÓ de 13 de desembre de 2022, de la directora general d’Innovació Educativa i Ordenació, per la qual es dicten les instruccions, per al curs 2023-24, sobre el procediment que preveu l’Ordre 9/2022, de 25 de febrer, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen les condicions i el procediment de sol·licitud i autorització de modificació de la jornada escolar en els centres sostinguts amb fons públics de segon cicle d’Educació Infantil i Educació Primària del sistema educatiu valencià, i se n’estableix el calendari.

Els resultats de l’escrutini van ser els següents:

Del total de 291 vots possibles, van manifestar la seua opinió 259 membres del sector famílies.

• 30 vots van ser NO a la proposta de jornada continuada.
  • 2 vots van ser NULS.
  • 0 vots van ser en BLANC.
  • 226 vots van recolzar el SI a la modificació de la jornada escolar.

En resum, els vots a favor del canvi de jornada escolar van representar el 77,6% del total del cens, de manera que es va superar el 55% mínim exigit per la normativa per a poder acceptar el canvi de jornada.

Aquesta nova jornada escolar tindrà vigència a partir del pròxim curs acadèmic 23-24 i es desenvoluparà entre els mesos d’octubre i maig, quedant setembre i juny (com sempre) amb una jornada lectiva que va des de les 09 fins les 13 hores i un servei de menjador des de les 13 fins les 15.

Als taulers d’anuncis dels aularis es troben penjades les actes d’escrutini per a ser revisades si és del vostre interès.

Grafico-de-Valores-de-Empresa-Azul-Blanco-Amarillo-2