Dissenyar videojocs, una professió amb present i futur

El passat dimecres, 3 de maig, el grup de primària de Sellent vam portar a terme una de les activitats programades dins del projecte periodístic que estem fent amb Lorena, la mestra en pràctiques. Aquesta consistia en fer una entrevista a algú que ens resultara interessant. Ezequiel ens va plantejar la possibilitat d’entrevistar a Andrea, una antiga alumna seua que havia cursat estudis universitaris a Barcelona dirigits a l’animació 3D, jocs i entorns interactius. O siga, que ha estudiat i treballa dissenyant videojocs!

Abans vam dissenyar l’entrevista pensant entre totes i tots les preguntes que consideràvem més oportunes. Ens en van eixir vora quaranta! Les vam haver de replantejar i seleccionar de manera que li’n vam formular unes vint-i-cinc.

Andrea ens explica, a grans trets, com funciona el programa d’animació Autodesk Maya.

La veritat és que no ens esperàvem unes respostes tan divertides i interessants. Ens va explicar un fum de coses i ens va exposar molt bé aspectes tan importants com els motius que l’havien portat a triar aquesta professió, quin era el recorregut formatiu necessari i com era això de crear mons virtuals.

Portfolio d’Andrea

A més, va compartir amb nosaltres un enllaç per provar un joc que havia dissenyat amb altres companys mentre cursava els estudis, ens va mostrar com funcionava un programa d’animació, treballs que havia fet, projectes en els que encara hi treballava… Va ser una passada!

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies