L’alumnat de Primària junt a la d’infantil continua treballant a l’hort escolar amb molta il·lusió. En aquesta ocasió, hem recollit nous productes: enciam, faves , pesols,… que han crescut gràcies a la cura i l’observació diària. Els xiquets i xiquetes han pogut veure com les plantes han evolucionat amb el pas del temps. A més, han aprés a identificar quines plantes estan preparades per a ser collides i quines necessiten més temps. També han reflexionat sobre la importància de regar, cuidar la terra i respectar la natura. Aquesta activitat ens ajuda a comprendre millor el procés de creixement de les plantes i fomenta valors com la responsabilitat, el treball en equip i el respecte pel medi ambient.





