La Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament d’Olocau ha volgut reconéixer el treball realitzat pel nostre centre al voltant de la igualtat de gènere i la participació de l’alumnat en el concurs de cartells organitzat amb motiu del Dia Internacional de la Dona.
Com a mostra d’este reconeixement, el centre ha rebut un lot de jocs coeducatius que ens ajudaran a continuar treballant, des de l’aula, valors tan importants com el respecte, la igualtat i la convivència. A més, també s’ha fet entrega d’un detall especial per a les alumnes guanyadores del concurs de cartells.
Des de l’escola volem agrair este gest, que reforça el compromís compartit entre escola i municipi per educar en una societat més justa i igualitària. Estem segurs que estos materials tindran molt de recorregut a les nostres aules i ens ajudaran a continuar aprenent i reflexionant junts.
Moltes gràcies! Els donarem ben bon ús. 🌱📚
