ADMISSIÓ

Què heu de fer si voleu estudiar en el conservatori de Meliana i participar en programa de coordinació horària amb l’IES La Garrigosa de Meliana?

Aquelles persones que heu estat escolaritzades en centres de primària de la localidad no heu de fer res perquè l’IES La Garrigosa és el vostre institut d’adscripció.

Per a la resta, és molt important que CONFIRMEU (Annex VI) al vostre institut d’adscripció. Només en este cas, els alumnes i les alumnes podran confirmar plaça escolar i participar en el procediment d’admissió, sense que siga considerat duplicitat (Instruccions del 7 de maig de 2024, del Director General de Centres Docents sobre la consideración de duplicitat en el procediment d’admissió per al curs 2024-2025 en el cas d’alumnat que cursa simultàniament ensenyaments d’educació secundària i ensenyaments reglats de Música i Dansa).

Això és perquè, de conformitat amb el que dicta l’article 51 de l’Orde 8/2024, encara que teniu dret preferent a l’IES La Garrigosa, en cas que hi haja menys vacants que sol·licitants amb esta preferencia, els llocs escolars s’assignaran amb els criteris de baremació d’esta orde, per tant finalmente pot donar-se el cas que no obtingues lloc escolar en l’IES La Garrigosa i hages de matricular-te en el teu institut d’adscripció.

Este procediment de confirmació de centre d’adscripció és del 6 al 9 de maig:

Annex VI https://ceice.gva.es/documents/162640623/380668315/Annex+VI+Emplenable.pdf/493fc486-0314-3cfc-619d-78b5db47d6c5?t=1714737562545

Quan s’òbriga el termini hauràs de presentar la sol·licitud d’admissió triant com a primera opció l’IES La Garrigosa.

En el procés d’admissió hauràs de declarar que curses simultàniament els ensenyaments professionals de música. Una vegada realitzada la prova d’accés als ensenyaments professionals i superada la prova amb vacant en el conservatori de Meliana, podràs aportar al procés de matrícula de l’IES La Garrigosa l’acreditació que estaràs matriculat al mateix temps en el nostre conservatori.

ADMISIÓN

¿Qué tenéis que hacer si queréis estudiar en el conservatorio de Meliana y participar en programa de coordinación horaria con el IES La Garrigosa de Meliana?

Aquellas personas que habéis sido escolarizadas en centros de primaria de la localidad no tenéis que hacer nada porque el IES La Garrigosa es vuestro instituto de adscripción.

Para el resto, es muy importante que CONFIRMÉIS (Anexo VI) a vuestro instituto de adscripción. Solo en este caso, los alumnos y las alumnas podrán confirmar plaza escolar y participar en el procedimiento de admisión, sin que sea considerado duplicidad (Instrucciones del 7 de mayo de 2024, del Director General de Centros Docentes sobre la consideración de duplicidad en el procedimiento de admisión para el curso 2024-2025 en el caso de alumnado que carrera simultáneamente enseñanzas de educación secundaria y enseñanzas regladas de Música y Danza).

Esto es porque, de conformidad con lo que dicta el artículo 51 de la Orden 8/2024, aunque tenéis derecho preferente en el IES La Garrigosa, en caso de que haya menos vacantes que solicitantes con esta preferencia, los puestos escolares se asignarán con los criterios de baremación de esta orden, por lo tanto finalmente puede darse el caso que no obtengas puesto escolar en el IES La Garrigosa y tengas que matricularte en tu instituto de adscripción.

Este procedimiento de confirmación de centro de adscripción es del 6 al 9 de mayo:

Anexo VI https://ceice.gva.es/documents/162640623/380668315/Annex+VI+Emplenable.pdf/493fc486-0314-3cfc-619d-78b5db47d6c5?t=1714737562545

Cuando se abra el plazo tendrás que presentar la solicitud de admisión eligiendo como primera opción el IES La Garrigosa.

En el proceso de admisión tendrás que declarar que cursas simultáneamente las enseñanzas profesionales de música. Una vez realizada la prueba de acceso a las enseñanzas profesionales y superada la prueba con vacante en el conservatorio de Meliana, podrás aportar al proceso de matrícula del IES La Garrigosa la acreditación de que vas a estar matriculado al mismo tiempo en nuestro conservatorio.