Actuacions i calendari d’eleccions a consells escolars de centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics.

Informació de les actuacions i calendari d’eleccions a consells escolars segons la normativa: RESOLUCIÓ de 22 de setembre de 2023, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, sobre la convocatòria d’eleccions a consells escolars de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics, l’any 2023

• Publicació de la data de realització del sorteig per a l’elecció dels membres de la junta electoral: 5 d’octubre de 2023.
  • Elaboració dels censos. Celebració del sorteig per a l’elecció dels membres de la junta electoral. Constitució de la junta electoral: 10 d’octubre de 2023.
  • Aprovació i publicació dels censos (plaç màxim de 3 dies lectius des de la constitució de la junta electoral): 17 d’octubre de 2023.
  • Finalitza l’admissió de candidatures (plaç d’almenys 10 dies hàbils). 7 de novembre de 2023.
  • Publicació del llistat provissional de candidats. 8 de novembre de 2023.
  • Reclamacions a la llista provisional de candidats (dins dels 2 dies lectius següents al de la publicació del llistat provisional). 10 de novembre de 2023.
  • Reolució de reclamacions a la llista provisional de candidats (dins dels 2 dies lectius posteriors al de la interposició de la reclamació).
  • Publicació de la llista definitiva de candidats. 13 de novembre de 2023.
  • Inici de la campanya electoral: 14 de novembre de 2023
  • Posada a disposició de l’electorat de les paperetes (dins dels 2 dies lectius a partir de la publicació del llistat definitiu de candidats): 15 de novembre de 2023
  • Inici del vot no presencial. 16 de novembre de 2023.
  • Finalització de la campanya electoral. 21 de novembre de 2023.
  • Jornada de reflexió. 22 de novembre de 2023.
  • Constitució de les meses electorals. Votacions a consell escolar. Escrutini dels vots. Signatura d’actes per les meses electorals. Publicació del resultat electoral. Dades de participació i resultats electorals. 23 de novembre de 2023.
  • Reclamacions contra les decisions de les meses electorals. 28 de novembre de 2023.
  • Resolució de les reclamacions contra les decisions de les meses electorals. Proclamació de candidatures electes. 30 de novembre de 2023.
  • Remissió de l’acta de proclamació a la DT d’Educació (l’endemà a la proclamació). 1 de desembre de 2023.

Els representants a elegir per a completar el Consell són els següents:

• 2 representants del professorat
  • 2 representants de les famílies de l’alumnat
  • 3 representants de l’alumnat
  • 1 representant de personal d’administració i serveis (PAS)