Taller de tints vegetals

El dimarts 15 de novembre, el cicle de Secundària i l´alumnat de 6é de l´Horta Major vam realitzar a la Sala d´Usos Múltiples de la nostra escola un taller de tints vegetals ofertat per l´Ajuntament d´Alcoi.

Aprofitant que un alumne de l´Horta Major realitza escolarització combinada amb el Tomàs Llàcer, vam veure molt convenient compartir aquesta activitat les dues escoles.

L´activitat consistia en tintar samarretes amb productes naturals com, per eixemple, amb cúrcuma. Vam fer tints de dos colors: groc i rogenc. Per a tintar les samarretes de forma divertida vam enganxar unes gomes al llarg i ample de la samarreta, cadascú al seu gust.

Com el procés era un poc lent, vam aprofitar per jugar a jocs de taula i conèixer-n´s un poc. Va ser una jornada molt enriquidora en la que va haver moltes connexions.

Estem desitjant poder compartir més activitats al llarg del curs!!