SPECIAL AFRICAN SMILE REPRESENTAT PER CEE ROSA LLACER, VISITA L’ESCOLA WELFARE PRIMARY SCHOOL I LES FAMÍLIES A ENTEBBE, UGANDA.

Gràcies a l'aportació solidària al Concert Solidari del CPEE Rosa Llacer amb la recaudació de 600 euros, Maica amb el seu projecte Special African Smile, ha pogut visitar algunes de les famílies localitzades a les àrees més vulnerables d'Entebbe a Uganda. Des del 2019 Maica amb el projecte socioeducatiu Special African Smile, col.labora amb la Fundacio Modesta i al centre d'educacio especial Welfare school a Entebbe. La col.laboració permiteix buscar tractaments ja siguen mèdics o educatius a xiquets que no estan escolaritzats per falta de mitjans.. La idea en un futur es crear un lloc (centre o escola) on les families puguen dur als xiquets de forma gratuita i poder aprendre a atendre-los a casa ja que molts d'ells estan en molt males condicions. Qualsevol persona pot col.aborar amb el Projecte Special African Smile. Maica desde Kampala dona les gràcies a tota la comunitat Educativa i sobre tot al Projecte d'Innovacio del centre, per crear este concert solidari.