Podcast cuento Marco Polo

El alumnado del aula Taller y Aula Abierta realizaron el podcast del cuento de Marco Polo durante la dinámica de ambientes. Trabajando su lectura y dramatización, organizando las interpretaciones y papeles de cada uno de los miembros del grupo, seleccionaron los efectos de sonido y música. Este cuento fue el guión de la representación de final de curso en la Sala L’Horta y conforma parte de los audiolibros de la biblioteca de centro.

L’alumnat de l’aula Taller i Aula Oberta van realitzar el pòdcast del conte de Marco Polo durant la dinàmica d’ambients. Treballant la seua lectura i dramatització, organitzant les interpretacions i papers de cadascun dels membres del grup, van seleccionar els efectes de so i música. Este conte va ser el guió de la representació de final de curs a la Sala L’Horta i conforma part dels audiollibres de la biblioteca de centre.