Concentración rutas Bus Escolar 21/09/23

Benvolgudes famílies,
El dijous 20 de setembre a les 10 del matí s’ha convocat per part de les associacions de famílies de centres d’educació especial de València i província una concentració enfront de la porta de la Conselleria d’Educació per a reclamar que se solucionen els problemes que estem tenint amb les rutes d’autobús escolar des que va començar el curs el passat 11 de setembre. Des del Taller d’Arts Gràfiques del col·le s’han preparat aquestes pancartes per a donar suport a la reivindicació. Us esperem!!

Estimadas familias,
El jueves 20 de septiembre a las 10 de la mañana se ha convocado por parte de las asociaciones de familias de centros de educación especial de Valencia y provincia una concentración frente a la puerta de la Conselleria de Educación para reclamar que se solucionen los problemas que estamos teniendo con las rutas de autobús escolar desde que comenzó el curso el pasado 11 de septiembre. Desde el Taller de Artes Gráficas del cole se han preparado estas pancartas para apoyar la reivindicación. Os esperamos!!