SETMANA DE 19 AL 22 DE DESEMBRE

VISITA AL CENTRE DE VALÈNCIA
Hem anat d’excursió al centre de València per a vore les llums i la decoració nadalenques i hem pogut eixir al balcó de l’Ajuntament.

VISITA AL CENTRO DE VALÈNCIA
Hemos ido de excursión en el centro de València para ver las luces y la decoración navideñas y nos hemos podido asomar al balcón del Ayuntamiento.

CARTA ALS REIS MAGS
Hem fet les cartes demanant regals als Reis Mags i les hem tirat a la bústia reial.

CARTA A REYES MAGOS
Hemos hecho las cartas pidiendo regalos a Reyes Magos y las hemos echado al buzón real.

VISITA DELS REIS MAGS A L’ESCOLA
Han vingut els Reis Mags entregar-nos els regals de Nadal. Ens han dut una bossa personalitzada amb el nostre nom.
Moltes gràcies!

VISITA DE REYES MAGOS AL COLEGIO
Han venido Reyes Magos entregarnos los regalos de Navidad. Nos han traído una bolsa personalizada con nuestro nombre.
¡Muchas gracias!