SETMANA DEL 16 AL 20 D’OCTUBRE

TALLER D’ART

El fil conductor d’este curs és Les dones que canvien el món Esta setmana hem volgut retre homenatge a l’artista Yayoi Kusama fent estes carabasses de la tardor amb el seu estil tan particular.

TALLER DE ARTE

El hilo conductor de este curso es Las mujeres que cambian el mundo. Esta semana hemos querido rendir homenaje a la artista Yayoi Kusama haciendo estas calabazas del otoño con su estilo tan particular.

TALLER DE CUINA

Continuem traient el màxim partit a la nostra sandvitxera. Aquesta setmana hem fet sàndwitxos de sobrassada i formatge.

TALLER DE COCINA

Continuamos sacando el máximo partido a nuestra sandwichera. Esta semana hemos hecho sándwiches de sobrasada y queso.

PÀDEL

Hem pogut gaudir realitzant l’activitat de pàdel en l’escola.

PÁDEL

Hemos disfrutado realizando la actividad de pádel en el colegio.

TALLER DE CONTE

Aquesta setmana hem contat un conte que brilla en la foscor. Es tracta del conte Monstrusa sorpresa, d’Édouard Manceau, una història que ens ajuda a véncer la por jugant i a transformar-la en un bonic paisatge.

TALLER DE CUENTO

Esta semana hemos contado un cuento que brilla en la oscuridad. Se trata del cuento Monstrusa sorpresa, de Édouard Manceau, una historia que nos ayuda a vencer el miedo jugando y a transformarlo en un bonito paisaje.