SETMANA 22/11-26/11

Esta setmana hem gaudit al col·le fent moltes propostes interessants. Entre altres coses, hem celebrat el dia de la castanyera,  hem commemorat el dia contra la violència de gènere i hem acabat la setmana anant d’excursió. A tot açò hem sumat algunes activitats més de tipus sensorial que hem realitzat a les aules.

TALLER DE CUINA: ROSQUES DE PA AMB HUMMUS

Aquesta setmana el taller de cuina ha estat tot un èxit. Hem fet el nostre propi hummus i ens ha agradat moltíssim.

LA CASTANYERA

Quan ve el temps de menjar castanyes…. ens visita la castanyera! Esta setmana hem estat aprenent a música cançons sobre les castanyes i la castanyera per tal de poder cantar-les a cor dimecres quan ens visités; i així ha sigut. També hem tingut l’oportunitat de menjar castanyes i esmorzars típics de la tardor que ens havien preparat a casa. Tot boníssim!

DIA D’ATLETISME AL RIU

Alguns i algunes alumnes del centre han passat el divendres al riu realitzant diverses activitats d’atletisme. Una divertida experiència fora  del centre.

ACTIVITATS MULTISENSORIALS

Al llarg de la setmana hem estat fent també diverses activitats multisensorials: hem pintat amb xocolata, jugat amb diferents textures a través de les bosses sensorials i hem experimentat amb espuma de colors.

Esta semana hemos disfrutado en el cole haciendo muchas propuestas interesantes. Entre otras cosas, hemos celebrado el día de la castañera, hemos conmemorado el día contra la violencia de género y hemos terminado la semana de excursión. A todo esto, hemos sumado algunas actividades de tipo sensorial que hemos realizado en las aulas.

TALLER DE COCINA: TOSTADAS CON HUMMUS

Esta semana el taller de cocina ha sido un éxito. Hemos elaborado nuestro propio hummus y nos ha gustado muchísimo.

LA CASTAÑERA

Quan ve el temps de menjar castanyes… ¡nos visita la castañera! Esta semana hemos estado aprendiendo en música canciones sobre las castañas y la castañera para poder cantarlas a coro el miércoles en la visita; y así ha sido. También hemos tenido la oportunidad de comer castañas y de almorzar productos típicos del otoño que nos habían preparado en casa. ¡Todo buenísimo!

DÍA DE ATLETISMO EN EL RÍO

Algunos alumnos y algunas alumnas del centro han pasado el viernes en el río realizando diversas actividades de atletismo. Una divertida experiencia fuera del centro.

ACTIVIDADES MULTISENSORIALES

A lo largo de la semana hemos estado haciendo también diferentes actividades multisensoriales: hemos pintado con chocolate, jugado con diferentes texturas con las bolsas sensoriales y hemos experimentado con espuma de colores.

TALLER DE CUINA: HUMMUS
CASTANYERA I ESMORZARS DE LA TARDOR